Univerzální ability

Univerzální ability
Sdílení

Není abilita jako abilita

Každá postava má své vlastní pohybové dovednosti, to však neznamená, že Hunter nemůže použít létání Mága. Jen s ním nebude létat tak daleko…
To samé platí pro klasické dovednosti. Štít lépe využije válečník než Assassin…

Jde hlavně nastavení dodatečných schopností každé postavy.

Barvy abilit

Toto platí jak pro movent ability, tak i pro klasické ability – barva abilit je znamení jejich síly a zároveň charakterizuje dobu jejich opětovného použití. Pojďme si to vysvětlit.

Ve hře jsou 4 barvy pro každou abilitu:

Šedivá (Common) – jde o základní abilitu. Její síla je nejmenší. Nejdelší doba pro znovupoužití.
Zelená (Rare) – trochu lepší síla a kratší doba pro možné znovupoužití.
Fialová (Epic) – abilita má poměrně velký účinek a doba odpočtu pro další použití je o dost kratší.
Zlatá (Legendary) – nejsilnější možná abilita, s nejkratším odpočtem pro další použití.

Dobu odpočtu pro jednotlivé použití abilit lze zkrátit pomocí run.

Aby toho nebylo málo

Musím trochu poupravit tvrzení, že každá rasa má vlastní ability a s ty využívá naplno (dle nastavení postavy). Zlaté ability využije hodně dobře i jiná postava. Abych to vysvětlil:
Hrajete za Huntera a najdete zlaté létání – v takovém případě si jej můžete klidně vzít, neboť budete létat opravdu vysoko a daleko. Stejně tak může Assassin použít zlatý projektil Huntera – protože s ním dá velké poškození.

Obecně vzato platí, že nejlépe je používat vlastní ability, protože pouze daná postava má nastavené pro své ability zvýhodnění. (Popis všech těchto nastavení najdete v charakteristikách postav).

14.10. Aktualizace

Od OB22 lze tyto univerzální ability vykovat (jde o support ability). Zbytek pořád  víceméně platí 😀 .

Univerzální ability

Najdete je v bedničkách z nebe, nebo zabitím goblina. Neplatí to však pro jednu….

Fire bomb Jde o takový Molotovův koktejl. Prostě ji vyhodíte a po dopadu se nejbližší okolí vznítí. Nelétá moc daleko, ale za to krásně ubírá. Určitě je využijete v uzavřených prostorách, ale s trochou cviku se je naučíte háze i na volném prostranství.

 

 

Skull of Chaos Tuto abilitu bych pojmenoval “hopík” – hodíte ohnivou lebku a ta se odráží od nepřátel + okolního prostředí (domy, stromy, kameny,…) a ubírá všemu, co jí přijde do cesty. Nelze ji používat na velké vzdálenosti, ale při troše cviku ji odrazem hodíte třeba za roh.

 

Barricade Po pužití se před vámi objeví průhledná zeď. Vy zpoza ní můžete bez obav střílet, ale protivník má jaksi smůlu. Používám ji zejména jako Hunter s lukem, nebo Assassin s odstřelovačkou. Ale využije v podstatě každá postava.

 

 

Turret Obranná abilita vedoucí automatickou palbu po nepřátelích. Nepřítele však zaměří jen na krátkou vzdálenost a palba nemá moc dlouhé trvání. Navíc ji může protivník několika výstřely rozložit… Používám ji při obraně budov

 

 

Shielding Potion Po vyhození této flaštičky obdrží všichni blízko stojící štít (stejný jako má Assassin nebo Warior). Doba trvání štítu je pár vteřin, ale ty někdy rozhodují…

 


Sdílení

Komentáře

Je nutné se přihlásit